Miks korraldada koosolek või firmaüritus ringrajal?
-Saate nautida tavapärasest erinevat keskkonda
-Võimalus organiseerida koosoleku/seminari päevale erinevaid võistlusi ringraja rendiautodega või külaliste isiklike autode ja mootorratastega
-Võimalus kombineerida koosolekuid sõidukoolitustega
-Paindlikud tingimused erinevate ürituste ja workshopide korraldamiseks
-Erinevad toitlustamise võimalused
-Ruumide rent
Tutvu meie võidusõidupakettide kirjeldusega ja küsi oma vajadustest lähtuvat personaalset pakkumist info@porschering.ee.Toyota GT86 | ||
Inimstopper | 120€ | |
Nano-Endurance | 150€ | |
SuperLap | 120€ | |
VÕIDUSÕIDUPAKETTIDE KIRJELDUSED
"Inimstopper"
Võistlejad sõidavad Toyota GT86 -ga "5 ringi" tutvumiseks ja harjutamiseks (treeningsõit). Pärast "5 ringi" sõitmist öeldakse sõiduinstruktori poolt ette konkreetne ringiaeg, mida võistlejad peavad ilma ajavõtuseadmeid kasutamata järgneva ajavõturingi jooksul võimalikult täpselt tabama. Ajavõturing sõidetakse selliselt, et kõik osalejad sõidavad ühe soojendusringi, ühe ajavõturingi ja ühe mahatuleku-/jahutusringi.
Paremusjärjestus selgitatakse vastavalt sellele, kelle ajavõturingi aeg oli kõige lähedasem määratud ringiajale.
"Nano-Endurance"
Võistlejad sõidavad Toyota GT86-ga „5 ringi” tutvumiseks ja harjutamiseks (treeningsõit). Pärast treeningsõidu sõitmist sõidavad kõik osalejad uuesti „5 ringi” (Nano-Endurance). Paremusjärjestus selgitatakse kolme kiire ringi (Nano-Endurance) koguaja järgi. Nano-Endurance’i stardijärjekorra määrab treeningsõidu parim ring, alustavad aeglasemad osalejad.
"SuperLap"
Võistlejad sõidavad Toyota GT86-ga „5 ringi” tutvumiseks ja harjutamiseks (treeningsõit). Pärast „5 ringi” sõitmist sõidavad kõik osalejad ühe soojendusringi, ühe ajavõturingi (nn SuperLap) ja ühe mahatuleku-/jahutusringi.
Paremusjärjestus selgitatakse SuperLapi aja järgi. SuperLapi stardijärjekorra määrab treeningsõidu parim ring, alustavad aeglasemad osalejad.
"Vormel 1 kvalifikatsioon"
Võistlus sarnaneb ülesehituselt Vormel 1 kvalifikatsioonisõitudega, kus iga sessiooni käigus langevad konkurentsist välja aeglasemad sõitjad. Võistlus koosneb kolmest sõiduvoorust. Igas sõiduvoorus sõidavad osalejad 5 ringi. Teise sõiduvooru pääsevad edasi need sõitjad, kes on parimate ringiaegade alusel moodustatava edetabeli esimeses pooles. Teisest sõiduvoorust kolmandasse ehk finaalvooru pääsevad omakorda edasi sõitjad, kes on teise sõiduvooru parimate ringiaegade alusel moodustatava edetabeli esimeses pooles.
Selleks, et kõik võistlustel osalejad saaksid samapalju sõita, saavad ka teise ja kolmandasse sõiduvooru mittepääsenud osalejad siiski voorudes osalejatega samal ajal sõita, kuid neil ei möödeta ringiaegasid.
Võistluse käigus sõidavad seega kõik osalejad kolmel korral 5 ringi, st kokku on iga osaleja rajal 15 ringi.
Rendihinnad sisaldavad:RAJAL SÕITMISE TINGIMUSED JA EESKIRJAD
RAJALSÕIDU MEELESPEA
RAJA FAKTID |
FIA Grade 4 litsents
raja pikkus 3,2 km
15 kurvi (5 parem- ja 10 vasakkurvi)
kurvid 1 ja 15 negatiivse kaldega
kiireim kurv: Velt Motocentri kurv
rallikrossirada
off-road rada